جواهراتی بپوشید که ستایشگر شما باشند :

 

 

 

                                                                                                                                                        

1.گوشواره هایی که در دور تا دور صورتتان قرار گیرند:

بسته به شکل صورتتان، اکثر مدلهای گوشواره د ل فریب هستند. مدل های میخی و یا آویزهای کوتاه تر با صورت های کشیده تر و بیضی شکل تطابق بیشتری دارند. گوشواره های آویزی بلندتار با صورت های مربعی شکل و یا گرد تر هماهنگی زیباتری پیدا می کنند. و برای همه انواع مختلف صورت ها گوشواره های حلقه ای مکمل مناسبی به نظر می آید .

  • تمامی این اشکال مختلف تنها پیشنهادی برای شما هستند، در نهایت آنهایی را انتخاب کنید که احساس بهتری را به شما منتقل می کند

    2.انگشتری را انتخاب کنید که موجب تملق دستتان شود :

انگشترهای مکمل های بسیار مناسبی برای هر نوع از مدل لباس هستند، بندهای نازک موجب کشیده تر جلوه کردن انگشتانتان می شود. اگر انگشتان بلند و کشیده دارید از پوشیدن بندهای پهن تر بپرهیزید.

معمولا، دست چپ برای جواهرات مهم تری مثل حلقه ازدواج و یا انگشتر نامزدی ویا یادگاری های خانوادگی است، اما دست راست برای انگشترهای شادتر و یا انگشترهای بسیار بزرگ انتخاب مناسب تری است.

 

 

 

 

3.به رنگ پوستتان توجه کنید :

در واقع بهتر است که توجه داشته باشید که جواهرات در نزدیکی پوست شما قرار می گیرد، بنابراین بهتر است جواهراتی را انتخاب کنید که با رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد. برای انتخاب جواهرات مناب تر، رگه های رنگی می توانند کمک بسیار خوبی به شما کنند. بهتر است بدانید که رنگ پوست سرد دارای رگه های آبی و رگه های زیرین صورتی و قرمز دارد. در عین حال می توانید رگه های سبز و رگه های زیرین تری از زرد را در رنگ پوست گرم بیابید.

پلاتین و طلای سفید انتخاب بسیار مناسبی برای رنگ پوست سرد است، و طلای زرد و طلای صورتی برای رنگ پوست گرمبسیار مناسب است.

  • البته طلای صورتی این قدرت را دارد که برروی هرنوع رنگ پوستی فوق العاده به نظر برسد. کافی است امتحان اش کنید.
  • برای پوست هایی با رنگ گرم، سنگ جواهراتی مثل الماس زرد، سیترین، گارنت، مارگانیت، زمرد،یاقوت و پریدوت انتخاب بسیار مناسبی است.
  • برای پوست هایی با رنگ های گرم، زمرد، اوپال، آمیتیس، زمرد کبود، زیرکان، و تانزانیت.
  • خبر خوب این است که فرقی نمی کند که پوستتان به چه رنگی باشد، الماس با هر رنگ پوستی فوق العاده است.

 

 

 

 

 

 

 

  1. انتخابی مکمل فرم بدنتان داشته باشید:

ظاهری که مد نظرتان است وابسته به قد و مدل بدنتان خواهد بود. جواهرات ساده و ظریف در صورتی که سایز کوچک (  ( small
هستید بسیار جالب خواهد بود. اگرچه جواهرات ساده و ظریف برای اشخاصی با سایز بزرگتر  (large ) ظاهر مناسبی را پیدا نخواهد کرد.بعضی از جواهرات با اندازه های بزرگ ظاهر بهتری بر روی بدن های با سایزهای بزرگتر پیدا می کنند.

  • گردنبندی که بر روی استخوان ترقوه قرار می گیرند برای اندام هایی با سایز کوچکتر فوق العاده به نظر می رسد.
  • به شخصه اگر اندامی با قد بلند ویا بالاتنه بلند داشتم حتما از گردنبند های نازک و ساده استفاده می کردم. همیشه در نظر داشته باشید که گردنبند های کوتاه ممکن است در اندامتان گم شوند و دیده نشوند.