میراث خوانوادگی ازجمله شیرین ترین اقلامی هستند که در میان نسل های مختلف در حال جابه جایی می باشند، آنها دوست داشتنی اند به دلیل خاطره هایی که پشتشان دارند. زمانی که موضوع خانواده  سلطنتی مطرح می شود، گنجینه ای از سنگ های قیمتی در انتظار هستند تا توسط فردی به فرد دیگری برسند و یا به کسی بخشیده شوند که در واقع بهترین نوع میراثی هستند که هرکسی می تواند خواستار آن باشد، نه تنها به دلیل ارزش آنها بلکه به سبب داستان های فوق العاده ای که درباره افرادی است که در گذشته از آنها استفاده می کردند. در حقیقت حضور دوباره یک قطعه جواهر در انزار به وسیله شخص دیگری از خانواده سلطنتی سر نخ بسیار خوبی است برای نشان دادن اندازه واقعی این گنجینه. قطعه ای جواهر که توسط یک هنرمند سالهای بسیار دوری ساخته شده بود ودر طول زمان دست به دست چرخیده است بدیهی است که در طول زمان از یاد عموم برود، اگرچه اخیرا”  ملکه بعضی از جواهرات سلطنتی را به صورت عاریه به همسران خانواده سلطنتی قرض داده است حتی برخی از جواهراتی که خود ملکه هنوز از آنها استفاده می کند. در اینجا لیستی از برخی موقعیت هایی که کیت میدلتون به همراه برخی از جواهرات سلطنتی قرض گرفته شده از ملکه در انزار ظاهر شده است را جمع آوری کرده ایم.

1.گردنبند چهار زجیره مروارید با قزن الماس :

  1. در ابتدا به ملکه الیزابت در سال 1990 توسط دولت ژاپن هدیه داده شد، این قطعه شگفت انگیز تشکیل شده از چهار زنجیر مروارید و یک قزن الماس است، پرنس هری و پرنسس دیانا این گردنبند بسیار برجسته را برای شرکت در ضیافت ایالات در سال 1982  قرض گرفتند.برای 70 امین سالگرد ازدواج پرنس فیلیپ و ملکه الیزابت در تاریخ 20 ام نوامبر سال 2017 گزارشگران خانواده سلطنتی،آن قطعه جواهر را به محض ورود کیت میدلتون به قصر ویندسور مشاهده کردند.

  2. گوشواره آویز الماس :
  3. گزارشگران جواهرات سلطنتی متذکر شده اند که این گوشواره های الماس با خوشه های  الماس که با چهار الماس دیگر پوشیده شده است در میان یک قابی دیگری از الماس تاب می خورند، در افتتاحیه پارلمان ایالت در سال 2012 توسط ملکه پوشیده شده بود از سال 2016 کیت آنها را در مراسم های متفاوتی پوشیده است.

  4. گردنبند یاقوت والماس بندان :
  5. با وجود سبک تر کردن این گردنبند هنوز هم ازجمله جواهرات سنگینی است . گردنبند با طرح گل که از Boucheron  در سال 1907 تهیه و به عنوان کادو به مادر ملکه الیزابت دوم، ملکه الیزابت، داده شد و ملکه تا هنگام فوت اش در سال 1942 از آن استفاده می کرد.

  6. دستبند الماس پرنس فیلیپ:
  7. به عنوان هدیه ازدواج مادر پرنس فیلیپ یک تاج به او هدیه داد، در حقیقت پرنس فیلیپ در هنگام ازدواج با ملکه الیزابت یک افسر نیروی دریایی بود بدون پول  زیادی، به همین جهت تاج تبدیل به حلقه ازدواج برای نامزد او  شد و ما بقی آن تبدیل به دستبند  هندسی شکل پهنی با الماس های بزرگ در مرکز آن که با الماس های بیشتری  در اطراف آن قرار داشت هماهنگی خاصی پیدا کرده بود که به متناوبا توسط ملکه استفاده می شد در نهایت در سال 2015 دستبند را به عروس نوه اش، کیت  داد تا برای مراسم ایالتی بپوشد.

  8. گردنبند نظام حیدر آبادی:
  9. زمانیکه ملکه الیزابت دوم با پرنس فیلیپ ازدواج کرد، یکی از ثروتمندترین مردان دنیا ، نظام حیدر آبادی، به او هدیه ازدواج تاج طرح گل پر زینت و گردنبند هم طرح اش را هدیه داد که شامل آویز متصل به خودش بود، ملکه گردنبند را به طور مرتب مخصوصا در تصاویر خاص می پوشید، دوشیزه کیت برای  جشنواره سالانه گالری عکس ملی آن را پوشیده بود.

  10. گوشواره های مروارید اشک بحرینی :
  11. چندین مروارید بزرگ و دو مروارید گرد در انتهای این گوشواره های آویزی استفاده شده است که به عنوان هدیه ازدواج به ملکه الیزابت در سال1947 داده شد این گوشواره ها همچنین دارای الماس های گرد و باگت نیز هستند. برای سالهای متداول این گوشواره ها مانند برخی دیگر از جواهرات ملکه فراموش شده بودنداما اخیرا در ابتدا توسط سوفی، کنتس قصر  و بعد از او دوباره توسط خود ملکه الیزابت و پس از آن توسط دوشیزه کیت استفاده شد.

  12. تاج گره عشاق :
    تاجی دوست داشتنی با مروارید هایی که از طاق های الماس آویزان هستند که متعلق به مادر ملکه ماری بوده است  در سال 1913 همانند سازی شد که برای نوه ی دختری اش به ارث گذاشت، الیزابت دوم به طور متداوم  از آن استفاده می کرد،در دهه 1950 برای پرنسس دیانا آن را به جای گذاشت در سال 1981، اگرچه او همیشه از سنگینی و سرو صداهایی ایجاد شده از مروارد هایی که  تاب می خوردند  شکایت داشت، در سال 2015 یک بند مخملی به انتهای تاج اضافه گردید که با ربان سلطنتی اش هم خوانی داشت.

  13. گوشواره های کوچک الماس و مروارید:
  14. ملکه الیزابت دوم چندین جفت گوشواره الماس و مروارید دارد که در روز از آنها استفاده می کند پس از سال 1977 به نظر می رسید که این گوشواره ها از چرخه ی جواهرات سلطنتی بیرون رفته اند اما پس از مدتی توسط فرد دیگری از خانواده ی سلطنتی پوشیده شد، و اخیرا هم در سال 2016 کیت آنها را مناسب برای دو سفر خارج از کشور، کانادا و سپس هلند،دید.

  15. 10.گل سینه برگ درخت افرا :
  16. این گل سینه مبدل به نمادی از رویدادهای مربوط به کشور کانادا شده است، این گل سینه الماس کارتیرکه به شکل اصلی برگ درخت افرا می باشد توسط پدر ملکه الیزابت دوم، شاه جورج ششم برای همسرش الیزابت در مراسم تور تاریخی کانادا در سال1939، خریده شده بود. پس از آن در سال1951 دخترش در اولین دیدار از کانادا گل سینه را پوشید و سپس به کامیلا دوشیزه ی قصر کورن وال در سال 2009 داده شد و بعد از آن در سال 2011 به کیت رسید که در روز کانادا و بریتانیای کلمبیایی در سال 2016 گل سینه را پوشیده بود.