10 تا از چشم گیرترین قطعات جواهر امسال :

 

 

 

از گوشواره های ناهمسان تا هدیه تولدی که Richard Burton در تولذ 40 سالگی الیزابت تیلور به او داد و جواهرات درخشان سال 2017 در این لیست می توانید خلاصه ای از سنگ های جواهر با شکوه را که گردآوری شده ببینید.

 

لعاب، تکنیک های کهن، به جواهرات معاصر و زیور آلات ارزان اضافه شده است در این لیست Alice Cicolini انگشتری که طراحی آن متاثر از سبک هندی است و به خوبی با سنگ هایی همچون آلماندین و گارنت و اوپال کهربایی و یاقوت کبود تزیین شده است.

 

 

 

 

روزی از روزها Louise Cartier ( نوه ی پسری صاحب کمپانی ) با Art Deco عاشق رقص باله فرانسوی شد دهه های بهد برند Cartier به افسون آن گرفتار شد با طراحی این حلقه پلاتین که شامل مربعی از الماس که به وسیله سنگ های هندسی شکل فیروزه، زمرد خاتم کاری شده بود ادای احترام کرد.

 

 

 

 

مرواریدهای اورجینال شمایل بسیار برجسته بر روی انگشتر، دستبند و گردنبند ایجاد می کند که این اشکال نا متعارف گوشواره ای میبینید را که با تکه های فیروزه تزئین شده به و در شوی Celine 2017 فصل پاییز/زمستان به نمایش در آمد و به محض اینکه به مغازه ها رسید یک لیست انتظار طولانی برای خریدارش ایجاد کرد.

 

 

 

از سنگ های مرجانی تا یاقوت های قرمز رنگ بعضی سال ها بیشتر جواهرسازان فوق الهاده به رگه های زرشکی ریوی می آورند در این جا آویزهای کهربایی مرجانی با مروارید با تزئین طلا مشاهده میکنید که توسط Hanut Singh طراحی شده است.

 

 

 

 

طراحان بیشتر شروع به طراحی گوشواره هایی کردند که دقیقا مشابه نیستند در اینجا جفت کاملا ناهماهنگ با روتینت، تورمالین با تزئین بیضی شکل که به وسیل آسریت های باریک و یا گارانت مارپیچ به حالت تعلیق در آمده است.

 

 

 

 

این گردنبند یقه پول مورلی با الهام از طلا و جواهر اشرافی از دوران ادواردین که قرار بوده که مقلد یک سرخ باشد، که از طلای تیره ساخته شده و با الماس درخشان برش گردو 21 سنگ بزرگ یاقوت کبود بود.

 

 

 

 

 

برای پاییز جواهرات پیچ و تاب دار با بدن خم شده و به رنگ پوست درخششی خاصی می بخشد این حلقه های مجسمه ای Repossi ساخته شده از طلای صورتی برخی از آنها با الماس های تر و تمیز که هم برای هرروز هم برای موقعیت خاصی می توان از آنها استفاده کرد.

 

 

 

طراح جواهرات سوزان سیز ( Suzane Syz ) اغلب به صحنه هنر دهه 80 در نیویورک نگاه می کند و از چیزی که خیلی شلوغ باشد دوری می کند این گوشواره های ساخته شده از دیسک های کوچک الماس و خوشه های اسپینل هستند.

بولگاری دوباره هدیه تولد 40 ساله ریچارد برتون را به الیزابت تیلور تعبیه کرد و این برای ضعف قلب اش نیست، زنجیرهای پیچیده با زنجیر الماس یک الماس که در یک زنجیر هلو شکل قرار گرفته که توسط الماس احاطه شده است.

 

 

 

لباس های چاپ شده و الماس های کلاسیک به خوبی جفت شده اند و همگی یکدیگر را تکرار می کنند در اینجا یک گردنبند جواهرات با کیفیت Cartier با یک لباس Eradem که با گلبرگ های چاپی تزئین شده است، ست شده است.