لیست شامل گران ترین تکه های جواهرات که افراد مشهور تا کنون پوشیده اند می باشد.

 

Angelina Jolie

یکی از زیباترین خانم های دنیا است، بنابراین خیلی شگفت انگیز نیست  اگر کیست که جواهرات او نیز به همان میزان زیبا و شگفت انگیز باشد.

Angelina Jolie  در مراسم اسکار سال 2009 با یک جفت گوشواره بسیار فریبنده ظاهر شد. زمردهای قطره شکل با قیمت سرگیجه برانگیز 2.5 میلیون دلار، این گوشواره ها به عنوان یکی از بهترین ظاهرهای او به شمار می آید. این گوشواره ها توسط  Lorraine Shwartz   طراحی شده است، که به گونه ی خیره کننده ای زیبا بودند، زمردها 115 قیراط هستند.

 

 

 

  Charlize Theron

جفت دستبند الماس بسیار گرران قیمت را در مراسم اسکار 2013 پوشیده بود. درواقع خیلی هم آسان نیست تا یک جفت دستبند تمام الماس ارزان قیمت پیدا کنیدو این جفت هم قیمت خیلی زیادی دارد. لباس سفید شب  طراحی شده توسط Christian Dior Haute Couture  او با جفت دستبندهای بزرگ الماس اش بسیار زیبا جفت شده بود و ظاهر کلی او یکی از چشمگیرترین اثرهای تک رنگ و ظریف شده بود و ترسناک برای جایزه Saturn   نامزد شد، متاسفانه اجرای او در فیلم سفید برفی و شکارچی به اندازه ی کافی قابل قبول نبود تا برای او جایزه را به ارمغان آورد.

 

 

 

 

Anna Hathaway  :

مراسم جایزه آکادمی در سال 2011 به میزبانی    Anna  Hathaway  و  James  Franco   برگزار گردید، زمانیکه شما میزبان یک برنامه هستید میبایست بسیار شیک باشید  و Anna  هم همین کار را انجام داد اوبر روی فرش قرمز با یک لباس شب قرمز  Valentino     که با یک گردنبند 10 میلیون دلاری   Tiffany & Co     کامل شده بود، ظاهر شد. گردنبند الماس  Lucid  ، تخمین های زده شده الماس های گردنبند را 94 قیراط در نظر گرفته اند. خانم  Hathaway   در طول مراسم 7 دست لباس عوض کرد که در واقع هیچ یک از جواهراتی که که در آن شب پوشیده به ارزش آن گردنبند نبودند، به هر حال 10 میلیون دلار مبلغ زیادی است.

 

 

 

 

 

NICOLE KIDMAN   :

یکی از دخترهای مورد علاقه ی استرالیا است، او به دلیل ویژگی های شخصیتی اش و توانایی های بازیگری اش معروف شده است. اسکار 2008 فرصت مناسبی برای او بود تا بال هایش را پرواز دهد خانم کیدمن یک گردنبند دست ساز L’WREN  SCOTT    ک بیش از 7500 الماداشت را پوشیده بود، مدت زمانی که طول کشیده است تا این گردنبند ساخته شود در حدود 6200 ساعت بوده است، این گردنبند این گردنبند در حدود 7 میلیون دلار قیمت قیمت دارد و قطعا یکی از برجسته ترین ظاهای او در طال هابوده است، همان طور که برای همه کس ممکن است اتفاق بی افتد ک یک گردنبند 7 میلیون دلاری دور گردنشان بیاندازند.

 

 

 

 

 

 

Jennifer Garner  :

او به گونه ای ظاهر شد تا همگان را تحت تاثیر قرار دهد. گردنبند او در مرکز توجه ظاهر او قرار داشت که دلیل خوبی هم داشت گردنبند او توسط Neil  Lane   طراحی شده بود و یکی از گران قیمت ترین تکه های جواهر در آن شب بود، الماس های این گردنبند درون پلاتین تیره کار گذاشته شده بودند و ظاهر کلی آن به گونه ای بود که گردنبند را از سایر موارد ظاهری برجسته تر کند. قیمت نهایی گردنبند تا حدود 2 میلیون دلار می رسد. مطمئن نیستم که ما بخواهیم همچین پولی برای یک گردنبند خرج کنیم اما هیچ کس نمی تواند بگوید که گردنبند زشتی است.

 

 

 

 

 Gloria Stuart

برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم تایتانیک در مراسم اسکار سال 1998 نامزد شد. او موج عظیمی را پس از حضوراش به همراه این گردنبند ایجاد کرد.

این گردنبند برای همیشه یکی از گران قیمت ترین جواهراتی که یک شخص مشهور پوشیده است باقی خواهد ماند که توسط  Harry Winston    طراحی شده است. در واقع قرار بود که شبیه به الماس آبی رنگی که در تایتانیک در اقیانوس افتاد باشد، این الماس آبی 15 کاتر است، پرسش اینجاست که آیا شما برای یک گردنبند 20 میلیون دلار خرج می کنید؟؟ اگر  Gloria  Stuart  باشید شاید این کار را انجام بدهید.

 

 

 

 

 

Kate Winslet  :

در مقایسه با گردنبند 20 میلیون دلاری، 2.5 میلیون دلار به نظر بسیار کم ارزش می رسد، این طور نیست؟ این گردنبند الماس زرد رنگ توسط  Kate Winslet    در سال 2010 در مراسم اسکار پوشیده شده بود، این گردنبند توسط Tiffany & Co  طراحی شده بودکه با الماس های قناری شکل گوشواره ها و دستبند ها مجموعا حدود 975000 دلار قیمت دارد. Kate Winslet  در واقع برای زیبا به تظر آمدن هیچ کمکی نیاز ندارد، با این حال آن چندین میلیون دلار به زیبایی اش درخشندگی و جذابیت عجیبی بخشیده بود، خوشبختانه او بازیگر خوبی نیز هست.

 

 

 

 

 

 

Amy Adams  :

ستاره فیلم  American Hustle  به خوبی در مراسم اسکار 2011 ظاهر شد. علاوه بر لباس آبی بسیار زیبایش او جواهر بسیار گران قیمت را نیز پوشیده بود که ظاهرش را خیلی زیباتر کرده بود. در کل او یک جواهر  Cartier  به ارزش 1.3 میلیون دلاری پوشیده بود او یک الماس، طلای سفید و ساعت و دستبند زمرد به همراه داشت و همین طور یک گردنبند ست آن را نیز برگردن داشت.

Amy Adams  یکی از زیباترین خانم های هالیوود است، کارنامه کاری او خو مبین این موضوع است. او هم بسیار زیبا و هم بسیار با استعداد است و همین طور بسیار خوش لباس است.

 

 

 

 

 

 

 

Gwyneth Paltrow  :

لباس شب مراسم اسکار سال 2012 یک افسانه بود در حقیقتبه عنوان یکی از بهترین لباس هایی است که تا آن زمان از او دیده شده بود و خیلی هم دور از انتظار نیست که این عنوان را به خود بگیرد.لباس شب سفید خانم  Paltrow  که از برند  Tom Ford    بود به اندازه کافی زیبا به نظر می آمد اما دستبند  Hu Harte Joallerie نظر تمام مراسم را به خودش جلب کرد، نام آن قطعه قلب زمستان نام دارد.

آن دستبند در حدود 2368 الماس دارد، که به تنهایی یک میلیون دلار ارزش دارد این دستبند یکی از زیباترین دستبند هایی است که تا کنون بر روی فرش قرمز پوشیده شده است.

 

 

 

 

 

 

Sundra  Bullock :

واقعا از جمله آن بازیگرانی که جواهرات گران قیمت بپوشند تا به اندازه کافی جزء آن دسته از افرادی که طرفدار سبک زندگی آمریکایی هستند برای دهه ها نبوده است اما با زیبایی و گلچین کردن غریبه نیست اویکی از گران قیمت ترین جواهرات افراد مشهور را پوشید.

برای مراسم اسکار سال 2014 او یک دستبندی را پوشیده بود که قیمت عجیب و غریب 6.4 میلیون دلاری داشت، اگر آن جواهر به اندازه کافی شگفت انگیز نیست، او همچنین یک جفت گوشواره به ارزش 1.8میلیون دلار نیز پوشیده بود که به اندازه کافی فوق العاده بود. جواهرات قطعا بسیار زیبا بودند و ظاهر بسیار ستودنی و منحصر به فردی داشت، خوشبختانه ارزش قیمتشان را داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

Cate Blanchett  :

یکی از زیباترین خانم های دنیا است، همچنین یکی از با استعدادترین زنان هالیوود به شمار می آید.

او همچنین یکی از معیارهای مدو فشن است که مراسم اسکار 2014 در لباس بسیار تاریخی ظاهر شد در حالیکه ما از میزان قیمت تک تک اجزایی که او پوشیده بود با خبر نیستیم اما قیمت مجموع جواهرات او در آن شب حدود 18 میلیون دلار بود که شامل گوشواره ها یک دستبند و یک انگشتر است است.  گوشواره های  Chopard   از جمله چشم گران ترین قطعات بودند و نه تنها ما تاکنون گوشواره ایی شبیه به آن را ندیده بودیم بلکه تقریبا بیشتر مردم نیز چیزی شبیه به آن را ندیده بودند.

 

 

 

 

Jennifer Lawrence :

جواهرات افراد مشهور بیشتر به سبک صیاق چشم گیر و بزرگ بودن متمایل گردد، اما گردنبند خانم Jennifer Lawrence  در دنیا هالیوود به عنوان فردی شناخته شده و موفق مطرح است بنابراین خیلی هم دور از انتظار نیست که او را به عنوان پیشتاز عرصه مد ببینیم.

 

 

 

 

Margot Robbie  :

او از جمله دارندگان یکی از تاثیرگذارترین جواهرات است، این گردنبند از اساس برای دوشس  Windsor  در سال 1938 ساخته و طراحی شد که هنوز هم فوق العاده به نظر می رسد. این گردنبند دارای 150 الماس، 300 یاقوت کبود است که بر روی طلای 18 عیار قرار گرفته است ارزش آن در حدود 1.9 میلیون دلار است، او در آن شب به طور قطع، ظاهر سلطنتی بسیار زیبایی داشت در ان هنگام گردنبند را پوشیده بود. پر واضح است که هیچ نوع کمبودی در جواهرات افراد مشهور وجود ندارد این فقط نمومه کوچکی از مجموعه جواهرات در حال نمایش است.