مزین کردن با جواهرات :

 

 

 

زیور آلات قادراند آنچه پوشیده اید را فوق العاده به نظر برسانند، در واقع هیچ دلیل منطقی ای برای خودداری اززینت بخشیدن به جعبه ی جواهراتتان وجود ندارد.

با تزئین کردن ظاهرتان اوقات خوشی را سپری کنید و بگذارید که تعریفی از ظاهرتان به شما بدهد.

 

1_ زیورالات مربوط به مواقع مشخص :

با توجه به مکانی که قرار است به آنجا بروید، جواهراتتان نیز می بایست متناسب آن مکان نیز باشد، آیا قرار است برای محل کارتان از جواهرات استفاده کنید؟ بهتر است که در انتخاب جواهراتتان محتاطانه تر عمل کنید. آیا به یک مراسم رسمی می روید؟ بنابراین توجه داشته باشید که که جواهرات و سنگ های مناسب تری را بپوشید. آیا قرار است که با دوستانتان در یک مهمانی اوقات خوشی را سپری کنید؟ پس لازم است با جرعت بیشتری انتخاب کنید.

  • کوچک و ظریف از جمله بهترین انتخاب ها برای محل کار هستند، برای مثال گوشواه های میخی به جای گوشواره های آویزی انتخاب قابل قبول تری هستند، هرگز از انواعی که موجب انحراف حواس می شوند در محل کار استفاده نکنید.

 

 

  1. تمامی انتخاب هایتان را در نظر بگیرید:

زمانیکه نوبت به جواهرات می رسد، انتخاب های زیادی وجود دارد همچون، گوشواره ها، گردنبند ها، دستبند ها و انگشتر ها، همگی جزء موارد در دسترس هستند. جنس جواهرات در اندازه ها ی متفاوتی وجود دارند. اگر با معقوله زیور آلات آنچنان آشنایی ندارید بهتر است که با گوشواره های میخی آغاز کنید. گوشواره های میخی بهترین انتخاب برای هر نوع مراسم و موقعیتی هستند و بهتر از آن اینکه با هر نوع جواهرات دیگر نیز ستسنگ تزئینی

رنگ می شوند.

 

 

  1. بهتراست لباستان در مرکزتوجه باشد:

    اگر لباس ساده و یا بدون تزئینی به تن دارید، جواهرات خلاقانه تری را انتخاب کنید تا لباستان را ارتقاء بخشید، فقط به این نکته توجه داشته باشید که جواهراتتان در تضاد با لباس هایتان قرار نگیرد.

  • در صورتی که لباس تان خوش به سنگ های تزئینی مزیین شده است، از گردنبند استفاده نکنید و در عوض یک جفت گوشواره ی ساده را امتحان کنید.
  • برای این منظور که لباس های تان با هم همخوانی داشته باشد بهتر است که از هماهنگی رنگ ها استفاده کنید، برای مثال اگر شما لباس سیاهی را با کفش های قرمز به تن دارید، انتخاب جواهراتی به رنگ قرمز ایده خوبی خواهد بود.
  • برای نمونه، اگر از طرح پلنگی در بالای لباستان است و از یک گردنبند بزرگ هم استفاده کرده اید، ایده ی فوق العاده ایست اگر از یک لباس ساده ی سفید آستین کوتاه و یا یک بلوز ساده استفاده کنید.

 

 

  1. ترکیب کردن و تطابق دادن:

در گذشته ترکیب کردن جواهرات از جنس های متفاوت مثل طلا نقره و طلای صورتی و غیره یک تابو بود اما امروزه این موضوع دیگر مطرح نیست، و خوشحالم که این خبر را بهتان بدهم که شما می توانید آزادانه جنس های مختلفی از جواهرات را با هم ترکیب کنید وحتی متغییرهای دیگری از جمله اندازه، ساختار و پهنا را در انتخاب هایتان سهیم کنید.گردنبند های با درازاهای متفاوت و دستبند هایی با پهنا های متفاوت را بپوشید.

  • نظرتان راجبه دسته ای حلقه در انگشتانتان چیست؟ یک حلقه ی ساده و معمولی یک حلقه ی کوچکتر بر انگشت دیگر وحتی همان انگشت ایده ی خوبی به نظر می رسد.
  • دستبند های چندتایی و یا گردنبند های چندتایی هم انتخاب خوبی هستند ( ساعت ها، مچ بنندها، النگوها و دستبندها ).

 

 

 

  1. یقه ی لباس ها از اهمیت زیادی برخوردار است :

    اگر تمایل دارید که یقه ی لباستان قابل رویت باشد و گردنبندتان مکمل آن باشد و در عین حال هم در تضاد با لباستان قرار نگیرد، باید بدانید که انتخاب گردنبند مناسب می تواند بر مدل لباس شما تاکید کند و رتبه ی آن را ارتقاء بخشد. در رابطه با انتخاب هایتان محتاط باشید زیرا یک انتخاب اشتباه می تواند موجب انحراف از مسیر اصلی شود و شما را از آنچه که پوشیده اید دور کند.

  • یقه های مدل هفت احتیاج به آوبزهای بلند دارند، و البته بهتر است که گردنبند درست در بالای شکاف یقه قرار نگیرد.
  •   یقه ی مدل دلبری به خوبی با گردنبندهای مدل دار بزرگ هم خوانی پیدا م کنند.
  • یقه های مدل ملبانی ظاهر بسیار زیبایی در کنار گردنبندهای چندتایی و گردنبندهای بزرگ، پیدا می کنند.

 

 

 

  1. از قطعات مرکز محور استفاده کنید :

    از یک قطعه از جواهر به عنوان مرکز آراستن خود به زیور آلات استفاده کنید. قطعاتی همچون گردنبندهای بزرگ انگشتر و یا دستبند و آن را در مرکز توجه لباستان قرار دهید برای مثال گوشواره های کوچک نقطه ای به همراهی یک بند ساده بر روی انگشتتان و یک گردنبند زیبا و دلپذیر، احتیاج دارند.

  • تمرکز اصلی آراستن خودتان به زیورآلات می تواند همچنین بر روی ساعتتان و یا دستبندتان باشد و اگر بدین صورت است بهتر است از گوشواره و یا گردنبندی که درتضاد با جواهرات مچ دستتان است استفاده نکنید.

 

 

 

 

  1.  تطابق رنگی:

    نیازی نیست که از همان رنگی که برای لباستان انتخاب کرده اید برای جواهراتتان نیز استفاده کنید، چند رنگ مجزا و یا در صورتی که برای لباستان از رنگ های خنثی استفاده کرده اید تفاوت رنگی ایده ی بهتری به نظر می رسد.

  • در صورتیکه تمایل دارید انتخاب مطمئن تری داشته باشیدجواهرات فلزی در مقابل جوهرات رنگی انتخاب بهتری هستند.
  • مطمئن ترین انتخاب برای همه رنگ لباس، الماس هستند.
  • رنگ های خنثی بدون ذوق هستند و اضافه کردن کمی شور و اشتیاق به سبک لباستان با استفاده از جواهرات رنگی شخصیت متفاوتی را به استایل شما می بخشد.