با نگاهی به تاریخ متوجه می شویم که همیشه افراد مشهوری بودند که به اندازه ای در معرض دیداند که هدایایشان را را به رخ بکشند مخصوصا جواهراتشان را، یکی از آنهایی که به هدایایی که از مردها گرفته است مشهور شده جنیفر لوپز است. او هنرمند، بازیگر، خواننده است که در تمامی دنیا شهرت دارد در نتیجه لایق هدیه ای بسیار خاص و بی همتا است، ما در اینجا تعدادی از تاثیر گزارترین هایی که او از مردان زندگی اش هدیه گرفته است را جمع آوری کرده ایم:

  1. در یک عکس اینستاگرامی جنیفر لوپر جواهری که از درک، خواننده مشهور رپ هدیه گرفته بود را به نمایش گذاشت، که انگشتر الماس ویکتوریا تیفانی و گردنبندی از جنس پلاتین بود، با این وجود چه کسی می تواند قیمت حقیقی آن را تخمین بزند.

  2. زمانی بود که جنیفر به رقصنده اش که کمی بعد به طراح رقص اش تبدیل شد علاقمند شده بود، او کمی بعد یکی از بهترین های بوتیک پلت را برای تولد 44 سالگی جنیفر به او هدیه داد و برای اینکه با دستبنداش چیزی ست کند نیز کسپر ( رقصنده ) زنجیری از طلای زرد و الماس را انتخاب کرد که با انگشتر طلای 40 گرمی اش هماهنگ باشد.

     

  3. مارک آنتونی مردی نبود که تنها بتواند انگشتری را بر انگشت جنیفر بیاندازد بلکه او پدر دوقلوهای جنیفر، مکس و اِما نیز بود و به خاطر تولد دوقلوهای بسیار زیبا مارک به جی لو انگشتر الماس زرد روشن به ارزش 2.8 میلیون دلار و گوشواره ای دست ساز که حروف اول اسامی فرزندانشان روی آنها حک شده بود را هدیه داد اگرچه شایعه است که بعد از جداییشان این ستاره تمامی جواهراتی که مارک به او هدیه داده بود را فروخته است.

     

  4. از بن افلک :زمانی بود که جنیفر لوپز عاشق بن افلک، بازیگر بود به حدی که خبرنگاران افراد مشهور آنها را بنیفر ( بن + جنیفر ) صدا می کردند در آن زمان به نامزداش حلقه نامزدی با الماس صورتی 6.1 قیراتی بر روی آن از برند هری وینسون ه رزش 1.2 میلیون هدیه داد، اگرچه او در زمانی که رابطه یشان بهم خور این انگشتر را پس داد.