آن زمان که نوبت به نوع زندگی لوکس و خانه های مجلل و جواهرات عجیب و غریب می رسد الهه های بالیوود هیچ شرمی از به رخ کشیدن سبک زندگی شان لباس های طراحی شده توسط طراحانشان و حلقه های نامزدی فوق العاده ی شان که برای جلب توجه کردن بهترین هستند، ندارند. آنها ثروتمند هستند و به خوبی می دانند که از ثروتشن به خوبی استفاده کنند. در اینجا ما لیستی از ستاره های بالیوود با گران قیمت ترین حلقه های نامزدی شان تهیه کردیم که حتما موجب درخشش بیشتر چشمان شما می شود.

  1. آیشواریا رایی باچان:

    هیچ سنگ دیگری نیست که بتوان با سنگی که بر روی انگشتر او بود قابل مقایسه باشد، بدیهی است که خانم شایسته دنیا شایسته چیزی بی همتا است، بنابراین همسر او آبیشک باچان به یک الماس 53 قیراتی که روی انگشتراش بود و ارز آن در حدود 5 میلیون بود هدیه داد.

  1.  شیلپا شتی :

    او یکی از خوش شانس ترین دخترها بوده است او با یکی از مشهورترین سرمایه داران به نام رای کوندرا ازدواج کرد انگشتر او بسیار به یاد ماندنی بود،یک الماس تک تخمکی 20 قیراتی که 3 کرور ارزش داشت.

  2. کارنا کاپور خان:

    او با سیف علی خان ازدواج کرد، کسی که به همسرش یک انگشتر تک تخمکی هفت قیراتی که روی بند پلاتین قرار داشت هدیه داد، بدیهی است که پاسخ مثبت اودر برابر درخواست ازدواج سیف علی خان دور از انتظار نباشد، و اندکی پس از آن هرکسی می توانست عکسی از او در مکان های مختلف با انگشتر فوق العاده اش پیدا کند.

  3. لارا دوتا:

    هم زمان با یک شام رومانتیک ستاره تنیس، محسن بوپاتی از دختر که بهش علاقه مند بود خواستگاری کرد، و وقتی لارا دوتا پاسخ مثبت داد، او با یک انگشتر که شخصا طراحی شده بود و الماس زیبایی بر روی آن نقش بسته بود انگشت او را مزین کرد.

  4. آزین ثوتومکال:

    الماس تک تخمکی که بر روی انگشتر او در حدود 6 کرور قیمت داشت که البته مونوگرامی از حروف ابتدایی اسم های آنها یعنی ( آ ر ) و همچنینی یک پیام شخصی از راهول بر روی آن حکاکی شده است.

  5. جنلیا دسوزا:

    جنلیا دسوزا و ریتیش دشماخ برای مدت 8 سال با هم در ارتباط بودند تا قبل از ازدواج و زمانی که تصمیم گرفتند ازدواج کنند یک انگشتر درخشان شگفت انگیز نشانه ی خوبی برای عشقشان بود.

  6. عشا دئول:

    او با دوست پسر طولانی مدت اش بهارات تختان ازدواج کرد به همرام یک انگشتری بسیار گران قیمت که یک نگین بزرگ در وسط آن و و چند الماس کوچکتردر اطراف آن قرار داشت البته او بسیار خوش شانس بود زیرا در روز عروسی اش یک انگشتر چشم گیر دیگر هدیه گرفت.


  7. رانی مخرجی:

    او با بیو آدیتیا چوپرا در ارتباط بود رابطه ی آنها مثل یک راز برای خبرنگاران بود، اما اندکی بعد وجود انگشتری بر روی انگشت او نمایانگر حرکت رابطه شان به سمت جلو بود،آن انگشتر میلیون ها ارزش داشت.