مد های سال 2017 بیشتر بر روی فردیت تاکید دارد، تمامی طراحان حتی در ظاهر مدل ها نیز بر فردیت تاکید بیشتری دارند، پس بنابراین جواهرات می توانند به دختر ها شخصیت بدهند می تواند بر نقاط ضعف و قوتشان تاکید کنند در واقع مهمترین نکته این است که در سال 2017 بدون زیور آلات ظاهر شما خسته کنندبه نظر خواهد رسید.

 

 

 

 

محصولاتی که از آهن ساخته شدند و زیور آلاتی که با کریستال های Swarovski  ، جواهرات مخصوص تعطیلات، تزئینات چینی، دستبند های طلا، ست های جواهرات و بند های قرمز جادوئی و میلیون ها گزینه ی دیگر به صورت گسترده در سال 2017 وجود دارد.

اغلب طراحان جواهر شروع به استفاده  از منسوجات نخ و پشم کردند و این اصل به طور ظالمانه ای در مدل های عمومی نیز نفوذ کرده است. پس در ابتدای امر مدهای سال 2017 از تنوع زیادی برخودار است به هر روی، من خبرهای خوبی برای شما دارم تمامی زیور آلات بزرگ و غیر معمولی که در زمستان گذشته خریده بودید موجب می شود که به راحتی وارد فصل جدید شوید.

رنسانس :

 

 

 

 

مدیر خلاق برند دیور، Joaillerie Victoire de Catellane  به کاخ های ورسای سفر کرد تا برای کلکسیون جدیدی از جواهرات ایده بگیرد.

غنای تزئینی عصر یعغوب و تجمع درونی قلعه های ورسای از طراحی مینیاتور جواهرات پیشی گرفت و همچنین با تمرکز بیشتر بر ارزش خانه مد امروزی موجب شد تا هر مدل کلکسیون دیور آرزوی هر اهل مد باشد.

بدیهی است که هر کسی از عهده اش بر نمی آید اما هنوز هم به عنوان شاخص ترین بخش سبک عصرگاه شما به شمار خواهد آمد

سبک بوهو :

این سبک بر روی زنانگی و جذابیت هر دختر تمرکز دارد، بنابراین هر بند با طرح گل بر روی آن، لبه های پارچه ای ربان ها و زنجیرهای متنوع به روزترین استایل بوهو در سال 2017 هستند، صادقانه، من متوجه نمی شوم که افراد به روز و اهل مد چگونه در سبک بوهو از جواهرات استفاده می کنند مخصوصا در فصل زمستان اما به توصیه طراحان مد ممکن است امکان پذیر باشد.

مایلم که لیستی از گزینه های انتخابی مناسب را به شما معرفی کنم :

 

 

  1. جواهرات و زیور آلات حجیم در استایل بوهو بالاخره مناسب خواهد بود حتی در زمستان، نکته ی مهم این است که میزان استفاده از آن را مناسب انتخاب کنیم، فقط بزرگترین و سنگین
  2. ترین گردنبند را انتخاب کنید و جسورانه آن را بر روی یک ژاکت نازک بپوشید
  3. انگشترهای حجیم با اشکال حیوانات با تعداد زیادی سنگ، اشکال عجیب و غریب با رنگ های متداول سبک بوهو( آبی، فیروزه ای و قرمز و نقره ای ) در این صورت می توانید بر روی هر انگشت یک انگشتر داشته باشید و طبق معمول هر چه بزرگتر بهتر.
  4. به هر حال اگرچه سبک بوهو در پاییز و زمستان مناسب نیست و عموما بخشی از آن حذف می شود که در واقع یک سبک ترکیبی با بوهو است، من به شما توصیه می کنم که دستکش های بلند را انتخاب کنیدکه از نوعی پارچه شفاف و ظریف ساخته شده باشد و دقیقا با آنها می توانید از انگشتر های بزرگ به سبک بوهو استفاده کنید.

 

تم طلایی گلدار:

 

 

 

در کارگاه شنل در محل Vendome  از خوشه ی گندم برای تزئینات بسیار مجلل  استفاده شده است که احتمالا اکثر افراد زمانی از آن الهام گرفته اند و از تبلیغات آن هیجان زده شده اند.

مد عمومی در واقع ابعاد جدیدی از تم های گل دار است. اکنون تم های گل دار طلایی در میان مد سال 2017 دیده می شود این مدل ها و حتی جواهرات شبیه به آنها برای حتی تا پایان تابستان نیز مناسب هستند،که البته به زیبایی حالتی از پاییز را نیز تداعی می کندو گرمای خاصی نبز به زمستان می بخشد، دستبندها، انگشتر ها و گوشواره ها در اشکال خوشه های گندم طلائی دقیقا آن چیزی است که ما در سال 2017 به آن نیاز داریم اگرچه می توانیم تم گل دار سال گذشته را نیز امسال ادامه دهیم. تنوع رنگی گل ها و تورها بسیار مطابق مد روز است، که معمولا از چرم و پارچه ساخته می شود.

 

تم های حیوانی :

 

مار قابل انعطاف توسط Bvlgari serpent در سه تا از تز ئینات کلکسیون های جدید مجسم شده است  الماس ها در سایزهای متنوع  یک اثر متنوع ایجاد کردند. جمجمه ی مار از طلای سفید به همراه الماس نازک تر و براق تر شده است بله، Bvlgari  موفق به معرفی تم مار به مد جواهرات سال 2016 و حتی به سال 2017 شد تم حیوانی می بایست مشخصا در قالب گردنبند، گوشواره و یا دستبند مار نمایش داده شود.

 دستبندها :

 

دستبند های مد روز خانم ها برای سال 2017 اساس از نقره، چرم ساخته شده است. دستبند ها به سبک جواهرات ملی باستانی است که مشخصا ارتباط مستقیمی با : الگوی چاپ منبتکاری هندی، بافت نقره یونانی،قابسنگهای ترکیه در سال 2017 مد جواهرات دستبندهای باکریستال زنجیر و دستبندهای نازک چرمی با مهره در سبک پاندورا و دستبند های دست ساز نیز بسیار مطابق مد روز است.

 

دستبندهای چرمی مطابق روز در اشکال گره دار، کمربندهای میخ دار دکمه سر دست و ضمایم دیگر برای سبک ساده و grunge   طرفدار دارد و اگر شما دستبند می پوشید پس بهتر است که تنها یک عدد نباشد بلکه چندین دستبند برروی یک دست باشد.

 

انگشتر :

 

 

انگشتر های مد روز سال 2017 برای خانم ها نیز بسیار متنوع است، انگشترهای طلا با سنگ های رویشان و کریستال هایشان انتخاب مناسب و ارزان تری است، تمرکز اصلی بر روی حجیم ترها و اشکال نا متعارف هندسی است، می توانید یک ست اصلی را که برای 4 یا 5 انگشت طراحی شده است پیدا کنید، درست مثل دستبندها و انگشتر ها که به سبک های روز و سبکخوشه ای طراحی شده اند که امروزه بسیار محبوب است و این موضوع اتفاقا بسیار جذاب است.

 

گردنبند ها و آویزها:

 

جواهرات دور گردنی ها ی به روز سال 2017 در تنوع بسیار گسترده ای ظاهر می شوند دراینجا انواع متنوعی از زنجیر ها و گردنبندهای براق غیر معمول و مهر ها را می توان دید. مد گردنبندهای گرد باقی مانده است که از آهن و چوب ساخته شده اند مهره های حجیم کوتاه و جواهرات براق با کریستال های رنگی همچنین گردنبندهای حجیم با تیکه های آهنی و شیشه به پهنای گردن، مانند کلکسیون آخری Bamain و یا گردنبندهای نازک تیره، خرگیر ( Oscar de la Rerte )به سبک دهه ی 90، خرگیر برای تمامی مدهای سال 2016 با سنگ ومهره و کریستال های سواروسکی قلاب دوزی شده اند در گردنبندها ممکن است از فلزات گرانبها استفاده شده باشد و از پارچه ها ی متفاوت  باشند.

 

 

 

گردنبندهای به شکل یقه کارگرها نیز متناسب این نوع از گردنبند می تواند به نوبه ی خودش حجیم باشد، بهتر است که این نوع گردنبند راروی چیزهای ساده بپوشید اما می بایست با رنگ لباس کاملا درتضاد باشد تا تمامی توجه را به خودش جلب کند با بلوزهای نازک و پیرهن و همچنین با لباس های روشن نیز خیلی خوب به نظر می رسند.

 

 

 

 

تنوع آویزها با اشکال غیر قابل درک بسیار در میان مدهای جواهرات سال 2017 به چشم می خورد، اشکال هندسی متنوع، مثلث ها دایره ها و پیچ و تاب های متفاوت، در واقع بهتر است که این نوع از اشکال را برای امسال انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

آویزهایی با اشکال نعل اسبی بسیار محبوب خواهد شد در میان مد سال 2017

گوشواره ها  :

 

 

 

 

 

 

فصل بهار مخصوص مد گوشواره های سال 2017 است، نه به طور معمول دو تا بلکه یک گوشواره بلند وبزرگ برای بار دیگر، هیجان زده شدید؟ این مد می توانهد ایجاد حس رمانتیک تری در دختران کند.

طراحان ا زمواد اولیه متفاوتی استفاده می کنند، آهن، پر،پلاستیک، سنگ ها و تور و پارچه، گوشواره های مدرنی می سازند که تاثیرگذارتر باشد.

قطعه های آنتیک، رنگ های روشن و سایزهای بزرگ به صورت ترکیبی بسیار مناسب خواهد بود.پس فقط استفاده از گوشواره های بلن کاف نخواهد بود بلکه باید حجیم هم باشند یا از آهن ساخته شده باشند با وزن مشخص در انتهای آن

 

جواهرات دست ساز و بدل :

 

 

 

 

 

 

برای امسال طراحان مد به کلکسیون های خودشان تعداد بسیار زیادی زیور آلات بدل اضافه کرده ان که در حال حاضر در اوج محبوبیت قرار دارد در سال 2017مدل های جواهرات از افراط گرایی متفاوتی برخوردار است اشکال بزرگ و اصالت از نکات مهم هستند، لطفا توجه کنید که امسال به سلیقه شصی خودتان اهمیت بیشتری به آن قائل شوید می بایست هرچیزی را که بدان علاقه مند هستید بپوشید ونه چیز دیگری که این امر خود مبین آن است که چرا قسمت جواهرات دست ساز امسال به اندازه ی جواهرات مرغوت محبوبیت دارد، و نه تنها سبک دست ساز بلکه اگر شما به اندازه ی کافی شجاعت و قدرت تخیل دارید می توانید دست به کار شوید و حتی خودتان انواع مختلفی از زیورآلات را به سبک خودتان برای سال 2017 بسازید.

 

 

 

 

 

 

و حتی می توانید به طور روزانه نیز از آنها استفاده کنید، در واقع به راحتی می توانید از این زیورآلات با یک شلوار جین ساده و تیشرت استفاده کنید این روش بسیار مناسب و راحتی برای به روز کردن یک ظاهر بسیار ساده است.

 

متریال به روز:

 

 

 

 

 

 

سنگ های جواهر، مرواریدهای درجه یک  وبسیار بزرگ Akoya  رنگ های سفید مایل به کرمی، طوسی و شکلاتی و همچنین طلایی صورتی متریال های اصلی هستند در میان مد امسال تقریبا اکثر خانه های طراحی مطرح دنیا ما را با مروارید حمام خواهند کرد اگرچه این با خبر فوق العاده ای که من قبلا گرفتم نیز مطابقت دارد. امیدوارم که به اندازه ی کافی انگشتر و دستبند با مرواریدهای بزرگ در سال گذشته خریده باشید، اگر موقعیت اش را دارید بهتر است که زمرد برای زیور آلات تهیه کنید،در میان تمامی سنگ های گرانبها زمرد از محبوبیت بیشتری در مد امسال دارد البته بهترین انتخاب گردنبند با مهره های سه یا چهار زنجیره ای است البته باز هم یک انگشتر مجلسی با یک سنگ جواهر سبز رنگ می تواند بسیار مناسب باشد، دستبند انگشتر گل سینه می تواند ظظاهر کامل تر و زیباتری به شما بدهد.

 

 

 

 

 

بسیار مهم است که شما نه تنها تمامی سبک ها ا بشناسید بلکه لازم است که تغییرات را در مد و فشن دنبال کنید نیازی نیست که دقیقا همان مدل ها را که به روزترین هستند انتخاب کنید بلکه با استفاده از آنها سبک خودتان را بسازید.