زمانیکه یک داستان افسانه ای تبدیل به واقعیت  می شود، مردم در صف های طولانی جمع می شوند و برای دیدن عروس زیبا و داماد جذابش ساعت ها منتظر می ایستند پرنس و پرنسس از میان جمعیت رد می شوند و به کلیسا می روند تا ازدواج کنند مراسم پرنس Harry   و  Meghan   در تاریخ 19 می 2018 یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ بریتانیا است افراد مشهور بسیار زیادی در این مراسم دعوت بودند و بدیهی است که همگی این افراد بسیار شیک متناسب با فضای سلطنتی لباس پوشیده بودند اما در میان همه این زیبایی ها برخی از موارد بسیار چشم گیرتر و مهم تر به نظر می رسیدند از جمله جواهرات عروس که از جمله حیرت انگیزترین بخش عروس به حساب می آمدند در اینجا ما برخی از این جواهرات را که در عروسی سلطنتی اخیر مورد استفاده قرار گرفته بود به شما معرفی خواهیم کرد.

 

تاج تل الماس:

یک عروسی سلطنتی به اندازه کافی با شکوه نخواهد بود بدون وجود جواهرات چشم گیر سلطنتی در دور و اطراف مراسم و بدیهی است که در مراسم ازدواج سلطنتی اخیر جواهرات فوق العاده ای وجود داشت که نمی توان از آنها چشم برداشت.

ما که این تاج فوق العاده را به پرنس برای این مراسم وام داده است، این تاج در سال 1932 ساخته شده است که در قسمت مرکزی اش مدالیوم الماس قرار دارد اما در واقع این مدالیوم الماس در گذشته یاقوت کبود بود و 10 الماس در اطراف آن در سال 1893 و یک نوار که از 11 قسمت تشکیل شده از الماس و پلاتین این مدالیوم به عنوان هدیه ازدواج به ملکه الیزابت در سال 1893 توسط ایلت لینکلن تقدیم شد. این مدالیوم توسط ملکه ماری به ملکه الیزابت در سال 1953 وام داده شده، بعضی از متخصصین تخمین می زند که این هدیه توسط گاراد ساخته شده است .

 

 

اگر شما در تعجب هستید که چرا   Meghan  این تاج را از میان سایر انتخاب هایش برگزیده بهتر است بدانید که در واقع او چجه انتخاب هایی داشته است در اینجا لیستی از برخی از این گزینه ها را گرد آوری کردیم:

  1.  تاج اسپنسر

  2. استراتمور رز

  3. تاج گره عشاق کمبریج

  4. تاج حلقه ملکه ماری

  5. تل کارتیر مادران ملکه

    و برخی نمونه های دیگر …

عروس  یک جفت گوشواره کارتیر و یک دستبند انتخاب کرده بود از طلای سفید 18 غیراتی که با 104 برلیان 4.50 غیراتی تزئین شده بود به همراه 52 عدد الماس تراش باگت به وزن غیراتی 5.61برند حلقه های آنها cleave  بود و همچنین انگشتر سه الماس نامزدیشان نیز از این برند تهیه شده بود.

و ظاهر مجلل مدعوین این مراسم بخش نفس گیر دیگر بود و با توجه به این که اکثریت مهمانان از ستاره های سینما و ورزشکاران و دوستان نزدیک و خانواده سلطنطی بودند و هیچ چهره سیاسی در میان میهمانان دیده نمی شد و بسیار نامهتمل است که با توجه به نوع مراسم بتوان ظاهری معمولی در میان مدعوین یافت و قطعا افراد مشهور ظاهر و استایلی کاملا متفاوت با نوع استایل شان بر روی فرش قرمز هالیوود خواهد داشت ظاهرشان بسیار کلاسیک و طبعا جواهرات شان نیز خیره کننده بود. در اینجا لیستی از برخی افراد که در این مراسم سلطنتی حضور داشتند و آنچه بر تن داشتند را گرداوری کردیم :

George Clooney   و Amal Clooney ، در لباسی از   Stella McCartney و الماس تراش اشک 17 غیراتی، گوشواره های اشک شکل طراحی Lorraine Schwartz به مراسم قدم گذاشتند.

 

Oprah Winfrey همرا گوشواره های آویز الماس فوق العاده اش و لباس طراحی Stella McCartney و کلاهی طراحی Philip Treacy بسیار زیبا به نظر می رسید.

 

Serena Williams و همسرش در لباس طراحی Bulgari Moneta و گردنبند طلا و الماس و ساعت Audermars Piguet و لباس طراحیVersace دست در دست وارد مراسم شدن.

 

Abigail Spencer با لباسی از Alessandra Rich یاقوت بلدورا و جواهرات الماس نشان به همراهی Priyanka Chapra که لباسی از Vivien Westwood و گوشواره الماس و با مهره ها ی    Lorraine Schwartz.

 

Lady Kitty Spencer لباس سبز بسیار زیبایی به همراه کلاه و جفت گوشواره های الماس کوتاه و گردنبند برلیان نشان داد که چگونه مانند یک لیدی وارد یک مراسم سلطنتی باید شد.

 

 

David Bekham و Victoria Bekham که لباس طراحی خودش را بر تن داشت به همراه انگشتر الماس نامزدی اش.

 

Catherine ، دوشس کمبریج (که به عبارت دیگر به نام کیت میدلتون شناخته شده است) به همراهی خواهر زاده پرنس هری و ساقدوش عروس ، پرنس شارلوت وارد مراسم شدند. او در حالیکه کت دامنی از ابریشم لیمویی به طراحی  Alexander Mcqueen  به تن داشت و همراه کلاهی از کلکسیون  Philip Treacy  و گوشواره ای از Kiki McDonough.

 

پرنس چالز به همراه دوریا راگلند که لباسی از  Oscar De La Renta  را پوشیده است به همراه کلاهی از  Stephan Jones  و گوشواره ای از الماس و مروارید به همراه گردنبندی از همین برند و گل سینه الماس ریچموند که این گل سینه به عنوان هدیه از ایالت ریچموند به ملکه هدیه داده شده بود.